Nejlepší šicí stroj pro začátečníky

Kecalka 1příspěvků 26. Já mám šicí stroj z Lidlu a jsem s ním spokojená, samozřejmě nemá na lepší značkové šicí stroje , ale ušiješ s tím kde co od klasiky - rovný steh po složitější, dá se s ním šít i úplety a začistit okraje, pro začátečníka a na domácí šití to stačí. Díky tomu je vhodný také pro začátečníky , kteří se chtějí postupně v šití zdokonalit. Líbí se nám také tichý chod přístroje a nízká hmotnost, díky kterému je dobře přenosný.


Pokud sháníte šicí stroj k domácímu užití, který vám vydrží . Dobrý den, chtěla bych se zeptat na názor zkušenějších ohledně šicích strojů.

Vybírám šicí stroj , jsem začátečník , nikdy jsem nešila. Chtěla bych se naučit šít patchwork, polštářky, deky, přehozy, třeba i trička (když mi to půjde). Jaký stroj je na toto vhodný?


Celkem se mi zalíbil stroj . Za ty peníze si myslím, že je to super stroj. Nitě byly navlečené už z výroby, ale i kdyby ne, tak to není tak složité jak jsem čekala. To že se používají normální jehly do strojů je opravdu velké plus.


Zatím se na něm učím, ale když se mi povede seřídit napětí nití tak šíje hezky a švy jsou opravdu profi. Jediné co se podle mě moc .

Plánujete koupi nového šicího stroje? Nevíte jaký stroj vybrat, kolik do něj investovat, co by váš nový šicí stroj měl mít, aby splnil vaše očekávání, nebo naopak, co mít nemusí? Jak vybrat nejlepší šicí stroj ? Při výběru elektrického šicího stroje je vhodné vzít v potaz několik faktorů, na které se spolu nyní podíváme.


Začátečníkům a těm, co jej budou používat pouze . Tento návod vznikl zřejmě již před nějakou dobou, takže konkrétní značky již nebudou aktuální (na trhu budou novější). Podívejte se na rady ostatních a sdílejte své zkušenosti. Pojďme si tedy shrnout, jak to s nabídkou nejmenších šicích strojů vypadá a co je dobré vědět, než si u nás na Ráji šití.


Ve srovnání s šicím strojem Brother KD 1jsou však menší a liší se od něj pouze tím, že nemají . Hned úvodem nedoporučuji kupovat šicí stroj v hypermarketu, pokud ovšem nechcete za dva roky kupovat nový. Lidlu (mají ho tam často) v akci a reference na něj byli bezvadné. Dnes jsou klasické šicí . Já má vystudovanou textilní průmku, takže šicí stroje , těch jsem si užila.


Bohužel takové ty fakt kvalitní stojí fůru . Pro větší přehlednost jsme vám rozdělili šicí stroje podle zaměření (vhodnosti pro typ použití) a možnosti zatížení. Popis rozdělení strojů naleznete ZDE . Stroje s CB kyvným chapačem jsou vhodné pro základní šití a pro začátečníky díky své jednoduchosti a menších nároků na obsluhu, jako je čištění a jsou více mechanicky odolné. Jeden z nejlepších chapačů má značka Janome, kde tento patentovaný chapač perfektně drží a umožňuje šít bez poruch a zaseknutí nitě.


Velmi často se ptáte, které šicí stroje jsou určeny pro domácnost, které jsou pro švadleny atd.

Z elektronicky řízených šicích strojů. V této rubrice můžete zveřejňovat vlastní příspěvky, názory a recenze ze světa šití a šicích strojů. Chcete se s ostatními podělit o Vaše zkušenosti s šitím či konkrétním šicím strojem?


Potom zde je nejlepší místo, kde tak můžete učinit. Neváhejte a pište vlastní recenze a popisujte využití různých funkcí, které šicí stroje. Přidat do seznamu přání. Prochazela jsem diskuse na emiminu, living a testy na sicitroje.


Singer a ze stejne stare Veritasky byly nejlepsi. Moje pozadavky jsou jen, aby ten stroj vydrzel dalsich let, aby mel jednoduche ovladani a aby prosil rifle. Takze holky, mate nektera zkusenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.