Tematická oblast: Motory. Téma: Montáž hlavy válců. Název: VY_32_INOVACE_12. Anotace: Hlava motoru , blok motoru , těsnění pod hlavou , pravítko, utahovací moment, utahovací plán, momentový klíč, vačkový hřídel.
Metodický pokyn: Materiál inovativním způsobem.
Utažení hlavy válců - postup. Přiblížíme Vám sedm kroků, podle kterých musíte postupovat, abyste správně a profesionálně namontovali těsnění pod hlavu motoru. Princip funkce strana 6. Postup utahování strana 10. Profesionální oprava strana 13.
Testování kvality strana 14. Technické údaje strana 16.
Jinak by se musely vlozky pokazdy znova usadit a hlava prebrousit. V takovém případě může být příčinou poškozené těsnění pod hlavou. Jak to poznat a proč byste neměli s opravou otálet? Jak se mění auta a zvyšuje technická úroveň pohonných jednotek, procházejí vývojem také jejich závady. I moderní motory tak umějí selhat na spoustu způsobů.
Demontáž rozvodového řemene. Pořadí utahování šroubů. Takhle vypadá sundaná hlava a příslušenství. Výměna těsnění pod hlavou.
Hlava se uvolní kompresním tlakem po pootočení kliky motoru. Dosedací plochy je třeba dobře očistit od. Pokud tak není, zkresluje to utahovací moment a je lepší šroub několikrát zatočit a vytočit. Nejpoužívanější standard u motorů pro osobní automobily, vytváří proměnný průběh tlaků pomocí prolisů a. AL) v důsledku rozdílné tepelné roztažnosti materiálů. DODATEČNÉ TEPELNÉ PRODLOUŽENÍ.
Pozor : Kratší šroub patří pod karburátor do sacího kanálu.
Při demontáži vahadel ventilů je . Počet kusů: Při objednání do 12h. Klíč na demontáž hlavy motoru a utažení šroubů hlavy motoru. Při stavbě motorů jsou šrouby důležitým prvkem. Pro vozy VW-Audi- Škoda.
Vývoj: Kritické místo spojení je hlava válců. Pokud jsou správně zvoleny a utaže- ny, zajistí potřebný přítlak hlavy válců, který může být prostřednictvím těsnění Goetze nebo Payen správně rozložen do. Těsnění pro motor a další. Víka spojky, alternátoru, pod hlavu , válec, ventilové, výfuku. Náhradní díly pro Triumph.
Hledáte díly pro Váš motocykl Triumph? Sundáme kryt motoru , odpojíme akumulátor, hadice a kabely připojené k hlavě , k sání, nebo škrtící klapce (klapka, sací i výfukové potrubí zůstávají na hlavě ). Nm, následuje dotažení o úhel stupňů, . Utahujes od prostredka na 25Nm a potom stejnym zpusobem podle uhlomeru. Ja osobne dotahovani na moment delam dvakrat.
Pokazde samozrejme 25Nm. To je mozna to,co Te trapi smiling smiley. Volby: Odpovědět na tento . Funkce: hlava válců uzavírá spalovací prostor. K bloku válců je upevněna šrouby nebo svorníky a utěsněna těsněním hlavy válců. Hlava válců, včetně jejího utěsnění, patří k velmi namáhaným částem motoru díky rychle se střídajícím změnám teplot a tlaků.
Na základě znalostí činnosti pístových spalovacích motorů , včetně . Z otvorů pro šrouby v bloku motoru odstraníme olej a jiné nečistoty. Pozor: v otvorech pro šrouby nesmí být olej. Otvory nejlépe vyčistíme tak, že je vyfoukáme stlačeným vzduchem nebo je vyčistíme šroubovákem .
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.