Pohankova tortilla

Nejdříve si vyrobíme tortilly. Rozpálíme pánev s tukem (nejlépe kokosovým), těsto nabereme naběračkou a opékáme z obou stran. Poté si nastrouháme na hrubo celer, přidáme trochu tuku, podlejeme vodou a dusíme do . Pohánková tortilla - Diétne recepty - recepty, kuchárska kniha, varenie.


Pohanková tortilla s cuketovo-lilkovou směsí.

Recepty na varenie pre všetkých kuchárov a kuchárky. Každý môže pridať svoj recept na varenie, hodnotiť recepty, komentovať recepty ostatných kuchárov a kucháriek. V diskusii sa každý môže podeliť o svoje rady, tipy a nápady pri . Původně jsem chtěla dělat tortilly , ale tyhle placky mají trošku měkčí konzistenci, tak to tak úplně nechci nazývat :).


Nakonec jsme si to ale jako tortilly naplnili a bylo to super. Takže slané palačinky alá tortilly. Na těsto: hr vody (vlažné).


A protože mám ráda výzvy, rozhodla jsem se zaexperimentovat a připravila jsem bezlepkovou tortillu z rýžové mouky.

Jsem moc ráda, že můj pokus vyšel. Nakonec vyválíme tenké placky a opečeme na pánvi bez tuku. Mám moc ráda lehký a rychlý jídla.


Kukuřično-bramborové tortilly (bez lepku). Nikola Zvonařová Comments. Musím říct, že mne tortilly chutnají i jen tak pomazané máslem a lehce posolené jako příloha takřka k jakémukoliv jídlu. Doma nám ji maminka občas připravovala právě pro její léčivé účinky na křečové žíly. Jsem přesvědčena, že si je bolíbíte.


Obrázky kukuřičných tortill , které byly nadité zeleninou, fazolemi a nějakou zálivkou přímo sváděly k zakousnutí. Tortilly mě vždy lákaly. Když jsem bloumala krámem, vzala do ruky tortilly , přečetla etiketu, musela jsem je dát smutně zpátky. Papáme ich plnené, ako prílohu ku šalátom, s hummusom, … Jeden čas sme kupovali tortilla placky v obchodoch, ale len veľmi ťažko sa zháňajú také, ktoré neobsahujú nespočetne veľa Éčok, rôzne stabilizátory typu guarová guma, či kypriace látky, konzervačné látky a tak . Také se k tomuto pokrmu hodí čerstvá zelenina ( rajčata, okurka, paprika) nebo lehký salát.


Prohřejeme a krátce podusíme a dochutíme solí. Náplň rozdělíme do ohřátých tortill (v mikrovlnné troubě, kupuji tortilly v Lidlu) a podáváme za tepla. Energetická hodnota je psaná na porci, což je 1 . Zejména kvůli narůstajícímu počtu alergií na lepek anebo zdravému životnímu stylu a fit receptům.

Jíšky připravené ze špaldové, kukuřičné nebo pohankové mouky jsou poměrně . Pomerančovo-čokoládové lívance. Olivový olej ovesné vločky ovoce ořechy parmezán rozmarýn ryba semínka sýr feta tortilla těstoviny vajíčko Vejce vejce na tvrdo vlašské ořechy vývar zakysaná smetana zelený koriandr čerstvá zelenina čerstvé bylinky čerstvý špenát česnek čokoláda špaldová mouka žitný kvásek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.