Druh učebního materiálu. Výkladová prezentace PowerPoint s komentářem učitele. Popis a vysvětlení vztahů mezi člověkem a životním prostředím. Jednotlivé DUMy ( prezentace ) v této sadě popíší postupně tematické oblasti, které jsou probírány v předmětu Základy ekologie.
Konkrétně tato prezentace je zaměřena na vliv činnosti člověka na prostředí.
Součástí životního prostředí člověka jsou:. Současná nejvýznamnější geomorfní síla ovlivňující i celou biosféru. Nebezpečí: - působení v časových jednotkách . Speciální vzdělávací potřeby.
Výukový materiál je zaměřen na vztah člověka a přírody. Zabývá se jednak vlivem člověka na přírodu, ale i tím jak může životní prostředí ovlivnit zdraví současného člověka. Zmíněny jsou i typy krajiny.
Téma je zpracováno formou prezentace a pracovního listu. Na začátku se prezentace věnuje vlivu . VLIV ČLOVĚKA NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ. Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace.
Registrační číslo projektu: CZ. Název projektu: Modernizace výuky na ZŠ Slušovice, Fryšták, Kašava a Velehrad. Tento projekt je spolufinancován z . Mezníkem ve vývoji lidstva a jeho prostředí byla skutečnost, že se člověk stal PÁNEM.
Nevyváženost životních podmínek vede k devastaci přírodních zdrojů. Nerovnoměrný technický pokrok se projevuje znehodnocování ŽP. V rámci vývoje člověka byl vliv na krajinu v závislosti na jeho chování - lovec X . Zejména vypracované autorem (redaktorem) předmětu pro hlavní bloky učiva – texty, prezentace , tabulky, e-learning, testy,. Dopady činností člověka na ŽP můžeme je rozdělit na dvě části: a) vlivy způsobené člověkem , vyvolané aktivitou člověka b) vzniklé přímým i nepřímým působením člověka na . Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Název: Dopady činnosti člověka na životní prostředí.
Téma: Člověk a životní prostředí. Negativní vlivy životního prostředí na člověka. Vybrané prokázané negativní vlivy kontaminovaného vnějšího a vnitřního prostředí na zdraví člověka. V rámci životního prostředí se posuzuje zejména stav ovzduší(znečištění ovzduší, ozonová vrstva), vodní poměry (znečištění vody, její spotřeba a nakládání s ní), znečištění a celkový stav půd.
Vliv člověka na životní prostředí. Každý by si měl být vědom své vlastní odpovědnosti za správné chování v daném prostředí (v okolí svého bydliště, na pracovišti,…). Metodika: Žákům promítneme prezentaci , kterou lze doplnit vlastním výkladem. Z prezentace vybereme několik nejdůležitějších poznámek jako zápis. Pro kontrolu pozornosti žáků při výkladu je určen závěrečný test.
Ekologie NENÍ životní prostředí , ochrana životního prostředí nebo ochrana přírody. Navazuje na prezentaci Zdraví lidí a životní prostředí. Vysvětluje příčiny nemocí a uvádí nepříznivé vlivy prostředí, které mohou nemoc vyvolat. Vědět, co to je životní prostředí , jaké . Stav složek životního prostředí. Prezentace - Krajina a životní prostředí.
Pracovní list pro žáka obsahující pětici různorodých aktivit a doplněný shrnující prezentací.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.