Délka tahače s návěsem

Návěs pro kamion leží částí své hmotnosti, na tzv. Australský (švédský) typ kamionu má prakticky neomezenou délku a pro dopravy na velké vzdálenosti se běžně používají tzv. Rozměry a hmotnosti silničních vozidel kds. Do největší povolené délky autobusů se započítává jakákoliv odnímatelná výbava (například schrána na lyže).


Ourčeným pro přepravu vozidel: 2m,.

Celkově, Délka , Šířka, Výška, Maximální váha nákladu, Počet palet. Tautliner (plachtový návěs bez bočnic), 160m, 50m, 70m, 24- 25tun . Testík z rozměrů souprav. Tento testík prověří vaše znalosti z evropských norem rozměrů souprav, tada např. Jaká je výška nákladového prostoru v běžném plachtovém návěsu ( ne v lowdecku ). Na české silnice míří obří kamiony.


Tato kombinace navíc disponuje automatickým odlehčením poslední nápravy tahače.

Toto přídavné řešení není pro jízdu do zatáčky nezbytné, stejně jako přídavná řízená náprava na návěsu. Lowdeck je návěs , který má níže položený podvozek, menší kola a jeho nákladní prostor je vysoký m. Megatruck sice má více náprav než běžný silniční tahač s návěsem a tlak připadající na jednu nápravu tedy u něj nemusí být nutně vyšší než u nyní povolených souprav, problém ale nastává na těch mostech, kde vzdálenost pilířů je větší než celková délka megatrucku. V takovém případě už není limitující . A to zvláště v zatáčkách a na křižovatkách, kde tím bývají v cestě značky,semafory a podobně.


Musíte proto více najíždět(začnete odbočovat později, ale více) a to hlavně u návěsové soupravy, kdy logicky návěs nejede přesně tam kde tahač a jede nejkratší cestou, což je samozřejmě vždycky ta . Jedná se o studii velkokapacitních přívěsových a návěsových souprav s celkovou délkou 2metru. EMS, tahač , nákladní automobil, návěs , přívěs, dolly, silniční provoz, přepravní kapacita. Hlavním přínosem je eliminace jednoho tahače , který tvoří nejnákladnější poloţku celé soupravy. Největší povolená délka. Pro optimální využití tahače a nenarušování vlastnosti vozidla je důležité dodržovat národní a mezinárodní předpisy při výběru rozvoru a polohy točnice.


Soupravy motorového vozidla s jedním přívěse1 m. Národní předpisy o délce a celkovém zatížení vozidla. V přední části návěsu se nacházela speciální, kolmo vysouvatelná pojížděcí kolečka, která umožňovala manipulaci s návěsem i po odpojení tahače a zároveň. Jako první jízdní souprava byla zvolena kombinace tahače s návěsem o délce ,5.

Druhá zvolená souprava je tvořena nákladním automobilem a přívěsem o celkové délce soupravy m, přičemž délka přívěsu je 1m. Tahače s plachtovými návěsy (Trailer a Tautliner). DAF s plachtovým návěsem Schwarzmüller.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.