Specializujeme se na opravy hlav diesel motorů. Fotodokumentace kompletní opravy motoru Fabia I 1. Překroužkování a kompletní přetěsnění motoru 1. Při GO hlavy motoru HTP (6V) měníme vždy všechny výfukové ventily, vodítka výfukových ventilů, gufera sacích i výfukových ventilů a především měníme původní sedla. Dobrý den, mám otázku, zda-li byste mi mohl poradit, jakým způsobem se u tohoto motoru dá přesně nastavit rozvodový řetěz?
Jsou na kolech nějaké značky, či je nutné použít přípravky? Musíte mít přípravky k nastavení rozvodů. Tak HaŤaPka za chvíli už bude jezdit. Po letech oprav těchto motorů jsme po zkušenostech dospěli k vlastnímu spolehlivému technologickému postupu při opravách bloku tohoto motoru.
Můžeme tak našim zákazníkům nabídnout nejen opravu hlavy motoru 1. HTP, ale i kompletní generální opravu motoru 1. Po této kompletní opravě najede.
Auto šlape jako hodinky, konečně má zase tu svoji sílu jako nové , dokonce má i lepší zvuk :D. Dále diagnostika, vymazání chyb. Jak mi sám říkal, někdo ten motor ani. Utíká kapalina-prasklá hlava?
Po vyjmutí šroubů by měla být hlava přilepená , v našem případě se sama odklopila, to nesvědčí o správné těsnosti. Pokud je hlava přilepená, mělo by postačit trochu síly, nikdy mezi hlavu a blok nic nestrkáme! Po uvolnění hlavy neotáčíme motorem, mohlo by dojít k vysunutí vložených.
Doma jsem dal ještě novou rozvodovou sadu, těsnění hlavy , těsnění výfukového. Je to jedna z nejčastějších a nejvíce obávaných mechanických závad motorů. Samo těsnění nebývá drahé, jeho výměna je ale náročná a nákladná.
Když člověk kupuje ojeté auto, otvírá víčko doplňování oleje a dívá se do chladicí kapaliny. V prvním hledá „bílou kávu”, majonéze podobnou hmotu na . Tlaková zkouška a rovnání. Vas (nas) nevie, co tomu motoru v skutocnosti je, lebo tych informacii nie je tolko, aby sa to dalo zhodnotit.
Tiež si myslím že nejaká výmena motora je lotéria kde je menej isté že vyrieši problém ako oprava pôvodnej hlavy.
HTP Škoda Fabia , VW Polo, Seat Ibiza. Ja vim ze to sem nepatri, ale co zkusim to. Tata me a segre koupil (v prosinci) Skodu Fabii HTP 40kW. A a ejhle stratili jsme tlak na tretim valci.
Prej casta vada tohohle motoru. Nevite na kolik tak muze vyjit oprava. Najčastejším prvým príznakom poruchy hlavy valcov býva strata chladiacej kvapaliny.
V prípade poruchy hlavy je potrebná buď jej oprava , alebo výmena.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.