Zádržné systémy v autě

Pro poskytnutí optimál- ní ochrany v případě havárie v autě je proto nutné chápat specifické potřeby dětí. Po- kud děti používají vhodné dětské zádržné systémy, mohou se podstatně omezit jejich úrazy. V případě autonehody může řádné použití dětských zádržných systémů snížit riziko úmrtí o a riziko úrazu o. Dětské zádržné systémy neboli Autosedačky.


V naší republice zatím platí pro přepravu dětí v autě jediné omezení - do let nesmějí cestovat na předním sedadle.

Používání dětských zádržných systémů u nás zatím není povinné, na rozdíl od většiny evropských států. Je samozřejmě i přesto povinností rodičů, postarat se . Pokud převážíte dítě v automobilu, vždy používejte odpovídající a schválený dětský zádržný systém. Pořizujte vždy jen kvalitní dětskou sedačku schváleného typu s homologací, která zajišťuje správnou polohu a uchycení dítěte. Sedačku kupujte vždy s dítětem.


Je důležité, aby sedačka byla správné velikosti a dítě se v ní . Při cestování na osobní vozidla je důležité chránit sebe i vaše dítě. Dospělý dost k upevnění bezpečnostního pásu.

Ale pro děti jsou zde speciální dětské zádržné systémy. Zádržné systémy musí pracovat tak, aby nezpůsobily poranění lidského těla v důsledku překročení mezních hodnot biomechanických limitů. Transcript of Zádržné systémy. Karoserie auta - deformační zóny.


CO NÁS V AUTĚ CHRÁNÍ Systémy v autě. Bakalářská práce pojednává o dětských zádržných systémech (DZS). Dále je uveden výčet statistických dat, na nichž je demonstrován vývoj dopravní nehodovosti za několik posledních let. Proč dětské zádržné systémy ? Nejvíce dětí umírá při dopravních nehodách přímo v autě. Nezajištěné děti v autě umírají při dopravní nehodě 7krát častěji než děti zabezpečené v autosedačce.


V autech se běžně používají 3bodové a 2bodové (břišní) pásy. Věkový limit přesto v zákoně najdete, v praxi už ale není často aplikovaný: týká se totiž jen veteránů bez jakýchkoliv zádržných systémů ! A říká, že pokud ve starém autě chybí pásy úplně, nesmí se v něm vozit děti do let vůbec a na sedadle vedle řidiče pak při výšce do 1cm. Legislativa neřeší poutání . Ochrana proti dalšímu nárazu zahrnuje zádržné systémy , hlavové opěrky, deformovatelné uložení volantu a vnitřní vybavení interiéru. U zachování prostoru pro přežití musí auto projevit určitou odolnost karoserie při převrácení, při bočním i čelním nárazu a při.


Pokud připoutáte sebe a dítě jedním bezpečnostním pásem - při nárazu dítě rozdrtíte svoji tíhou.

Pokud jej auto nemá, musejí používat bezpečnostní pásy. Děti do let musí být zabezpečeny ve speciálním bezpečnostním systému odpovídajícím jejich věku, starší děti musí používat dětský zádržný systém nebo bezpečnostní pásy. Pod drobnohledem zádržné systémy. Vzhledem k zaměření akce byl kladen důraz na kontrolu dodržování povinosti se poutat zádržnými systémy.


UDĚLAT CHYBU JE JEDNODUCHÉ 7. DĚTSKÉ ZÁDRŽNÉ SYSTÉMY 8. BEZPEČNÉ CESTOVÁNÍ PRO NENAROZENÉ DĚTI 13. ROZHOVOR S HELENOU HJORT 14. KDYŽ JEDE DÍTĚ V AUTĚ POPRVÉ 17.


Až dosud platilo, že pokud počet přepravovaných dětí starších tří let přesahoval počet sedadel vybavených bezpečnostními pásy nebo dětskými autosedačkami, mohly se děti při jízdě mimo dálnice a rychlostní silnice vozit na zadním sedadle bez použití zádržného systému. V praxi to mnoha lidem . Děti mladší let nesmějí cestovat na předních sedadlech. Výjimkou jsou děti do let věku, které mohou cestovat v přední části, jsou-li umístěny v zádržném systému , který je přizpůsobený jejich velikosti, a pokud je na zadní straně deaktivován airbag. Dítě do let musí být umístěno na zadním .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.