Od dnes již legendární reklamy na kávu „ Douwe Egberts alias vašutku“, v níž jako jeden z prvních slavných herců hrál v novodobé České republice Marek Vašut, uplynulo již téměř čtvrtstoletí. V české reklamě se přitom již v době první republiky vystřídaly desítky i těch nejrenomovanějších herců a hereček: Adina Mandlová, . V loňském roce se Douwe Egberts vytasila s reklamou na fantastickou milenku. Vašák si vychutnává ochucenou karamelovou kávu a zapomíná na svůj proslov – “chlap to rád hořké!
A zatímco si jeho Tescožena napouští vanu plnou pěny, on nadšeně obíhá regály a hledá zdravou stravu bez cukru a bio . Které společnosti a značky sázejí na slavné české celebrity v reklamě?
Jak jsou herci hrající v reklamě oblíbení veřejností? Scénář jako z růžové knihovny zabalený. Po Debilních kecech Pražáků z dílny ViralBrothers . V hlavní roli spotu se opět představí jahodová konvička.
Kampaň bude spuštěna tento měsíc a poběží v Česku i na Slovensku. Vanilkovy-facepalm-od-Douwe-Eg. A reklama obsazená známějšími herci okořeněná dvojsmyslem jen potvrzuje, že o žádnou hitparádu nepůjde.
Ani nevím, co jsem čekala. Možná instantní chuť Vánoc už v říjnu, nebo úplnou Nirvánu… Těžko říct.
Každopádně musím přiznat, že takovej facepalm jsem už dlouho nezažila! Od doby, kdy se vysílala legendární reklama na kávu Douwe Egberts alias „ Vašutku“, v níž hrál jako jeden z prvních slavných herců v novodobé České republice Marek Vašut, uplynulo téměř. Slavná herecká jména potvrzují, že reklama dříve neznamenala sprosté slovo. Milostný příběh pětadvacetiletého dělníka Františka, který inklinuje ke komunitě „bílých indiánů“, a romské dívky Marie, zdravotní sestry z městské nemocnice.
Bohumil Kartous, Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK v Praze. Přesto je značka Douwe Egberts prodávána nikoliv jako „káva“, ale jako „úspěch“. Herci : Signálman: Dominik Mach Účastnice setkání: Renáta Škrášková Produkce: Dominik Mach Režie: Martina Vrtělová . Jaký je Váš názor na vystupování celebrit v reklamách?
Je pro Vás přesvědčivější reklama , pokud v ní účinkuje celebrita? Věříte, že celebrity, které v reklamě vystupují, produkt opravdu používají? The Guardian uveřejnil informaci, podle které dva největší světoví producenti kávy Nestlé a Jacobs Douwe Egberts používají při výrobě kávové boby, které pocházejí z plantáží, na kterých se využívá otrocká práce včetně práce malých dětí. Tohle slavnému herci definitivně zlomí vaz! Takže, vážení studenti, zde máte nová skripta, která roz- vinula ta předchozí.
A doplnila je o nové poznatky. Soudím, že publikace je dobrá, a vřele ji doporučuji. Přináší nové informace a vysvětluje poslání nejen reklamy , ale i komerčních komunikací tak, jak jsou dnes chápána ve světě na západ od nás.
Bonpari: To je šťával - Bromac: Střecha na celý život - Douwe Egberts : Káva pro chvíle pohody - Kooperativa: Pro život jaký je. Na první pohle vidíte zda jste film hodnotili, komentovali, máte ve filmotéce nebo jej chcete vidět.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.