Pračka při ždímání píská

Asi po měsíci používání začala pračka při otáčení bubnu vydávat divné zvuky - vrzání, pískání , kvílení (nevím, jak to přesně popsat). Sem tam mi při dotáčení bubnu jakoby „zapíská“. Nevím, jestli chápete – prostě otáčí se buben a při zastavování mi pískne, ale je zajímavé, že asi jen při jednom směru ( buben se otáčí asi střídavě ne?) Nevíte, čím by to mohlo být a mám ji . Mám tuto pračku a při ždímání šíleně píská.


Jelikož je nová, asi to nebude ložisko apod. Je to moje první pračka a tak by mě zajímalo jestli je to.

Dnes jsem naplnila pračku na maximální doporučené množství prádla, jenže jsem zapomněla nastavit plná dávka a nechala jsem poloviční. Při posledním ždímání pak začala pračka strašně pískat , až pištět vysokým ostrým tónem, přestala až s ukončením ždímání. Nastavila jsem pak znovu ještě jedno . Ahoj, tak nám asi odchází pračka , při ždímání vydavá opravdu hrozný zvuk, jak když vzlítá letadlo.


Ale jinak pere dobře, ždíme OK, akorát si myslím, že už odchází, máme Indesitku 13tým rokem, takže má fakt nárok :-). Téma: Jak opravit hlučné ždímání pračky , pískání při odstřeďování prádla - návod , tipy, rady, zkušenosti, diskuze. Text uživatele: Dobrý den, také mám problémy při ždímání , několikrát jsem jí podle vodováhy dávál do roviny ale když ždíme, tak vybrace jsou po celém domě.


Chcete poznat sami zda je potřeba vyměnit ložisko pračky ? Poškozené, chcete-li „chycené“ ložisko poznáte podle toho, že pračka během ždímání takzvaně hučí.

Pračka normálně funguje, ale při zvolené vyšší teplotě praní je voda stále studená. Při ždímání pračka silně píská ,čím to může být? Detail otázky na Odpovědi. Nejlepší a osvědčenou prevencí před vstupem cizího tělesa do pračky je to, co už zkušené hospodiňky dávno dělají: důkladná prohlídka kapes v oblečení před vložením prádla do pračky. Hluk od opotřebovaných ložisek bubnu.


Hlučnost ložisek bubnu bývá nejvíce slyšitelná při ždímání , kdy . Vám píská řemen, vidím jako málo pravděpodobné. Vrzaly dříve používané klínové řemeny, dnešní drážkové jsou tiché. Vrzavý zvuk se někdy ozývá u nových praček , když se tře prací buben o těsnění vkládacího otvoru při máchání a odstřeďování, protože při praní je mazán mýdlovou vodou. Ahoj lidi vím že to sem nepatří ale hledám stránky s testy na Automatické pračky a nikde nic není tak jestli náhodou nevíte nějaký odkaz kde bych mohl něco najít.


Nakonec jsme koupili Siemens, je dobra, jediny co mi vadi je, ze pri odstredovani piska. Servismana jsem nevolala. Myslím, že je to normální. Jsem z pračkou spokojená a neměnila bych.


Ale stále s mi nezdá,aby pračka pískala na toľko,že ju počuť až k susedom. POdľa iného technika je chyba v motore,alebo ložisku. Skrátka na reklamačku to nestačí. Kvalitní výrobce, přehledné ovládání (menu), skvělé programy vč.


LCD displej, dB, Time Manager, odložený start, snadné a bezpečné otvírání bubnu, český panel a popisky.

Také mám pracku Whirlpool s vrchnim plnenim, a po par letech uplne zrezivelo horni viko. Tu samou zkušenost ma i muj znamy. Při prani piska a při zdimani mam strach, aby buben nevyletel k sousedum. Po zkušenostech radeji jinou znacku.


Je normálne, že mi nová práčka píska ? Moderné pračky sú vybavené tzv. Jemné pískanie nie je závadou, ale prirodzenou vlastnosťou výrobku. Ako sa dá zistiť teplota v interiéri chladničky ? Dobrý den, prověřovali jsme toto u našeho dodavatele, pokud se ozývá pískání při napouštění vody, je zapotřebí z napouštěcího kohoutu na zdi roháčku vyjmout tzv. Je mozne pouzit pouze zdimani ? Uživatel si přál zůstat v anonymitě 24.


Dobry den, pracka po pul roce pri zdimani neprijemne piska. Co s tim mohu reklamovat? Informace potřebné k řešení problémů, které se mohou vyskytnout při použití elektrospotřebičů.


Jsou zde uvedeny možné příčiny problémů i navrhovaná řešení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.